dimecres, 28 de juliol del 2010

Per a tots vosaltres, amics de parla castellana



Estimats Iris, Liliana i Xethamenos, (i demano perdó si me'n deixo algun):

Ni en els meus somnis més esbojarrats hauria jo somniat que una persona com tu, Liliana, que viu a Colòmbia i que no ha tingut mai cap oportunitat de tenir contacte amb el català, ni parlat ni escrit, pogués interessar-se pel meu modest bloc.

Els seguidors (i ex-companys de fatigues) Iris i Xethamenos també sou de parla castellana, però almenys sou espanyols, i per allò que diem els catalans de que "les confiances fan fàstic", mai no havia pensat en facilitar-vos la vida posant un traductor automàtic.

Però la teva idea, Liliana, m'ha semblat bona. Ja que sou tots tan amables de llegir-me, endavant amb el traductor! Els meus escrits us sonaran una mica estranys, però qualsevol dubte me'l podeu consultar sense problemes.

Trobareu el botó ben visible a dalt de tot de la columna d'informacions del bloc. Triga una miqueta però funciona molt bé.

Espero que l'aprofiteu i que en gaudiu molt!

PD

Tenia intenció de traduir-vos aquest post, però, que carai! que treballi el traductor, no?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada